Mi is ez?

A Végleges fogyás - fogyókúra nélkül című blog fóruma, ugyanis annak cikkeihez ott nem lehet hozzászólni.

Utolsó kommentek

  • mo'at: @dundolka: lefogytam.blog.hu/2010/06/05/anyagcsere_helyreallito_dieta Itt van leírva egy lehetsége... (2010.06.05. 15:37) Anyagcsere és jojó-effektus
  • Ariadné2010: Nagyon a szívemből írtál! Nagyon ügyes a virtuális könyved! Mint kineziológus én is erre próbálom ... (2010.05.18. 14:08) A hízás okai
  • mo'at: @Seele: Önsanyargatásnak tűnik ha nem eszel rendszeresen édességet és mozogsz? Akkor még mindig kü... (2010.04.16. 20:17) A hízás okai
  • Seele: A hízás oka leggyakrabban a hízékonyságra való hajlam. Nekem ne magyarázza be egy orvos sem, hogy ... (2010.04.15. 01:06) A hízás okai
  • dundolka: Szia! Most vagyok -42 kg nál és teljes mértékben egyetértek azzal amiket leirsz. Mondjuk én számol... (2010.02.22. 10:39) Anyagcsere és jojó-effektus
  • Utolsó 20

Linkblog

A hízás okai

2010.02.17. 21:25 | mo'at | 3 komment

Mit gondolsz, miért híztál meg? Nagyon sokat segíthetsz másoknak, ha leírod őszintén a lelki okokat! Nagyon nehéz szembenézni gyerekkorunk és szüleink hibáival, főleg ha magunk szülőként ugyanazokat követjük el.

A bejegyzés trackback címe:

https://lefogytamforum.blog.hu/api/trackback/id/tr821767454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Seele · http://zelee0609.wordpress.com 2010.04.15. 01:06:42

A hízás oka leggyakrabban a hízékonyságra való hajlam. Nekem ne magyarázza be egy orvos sem, hogy "mert sokat eszel!" stb. Ismerek olyan atléta termetű emberkéket, akik bármennyit zabálhatnak, mégsem gyarapodik a súly. Ez adódhat abból is, hogy másnak gyorsabb az anyagcseréje és nincs ideje a "szemétnek" lerakódni a szervezetben. Én is folyton küzdöttem a súlyommal (még most is), főleg kamaszkoromban, amikor nagyon sokat számít a külső. Aztán egyszer bekattantam, és közöltem a családdal, hogy mától fogyózom, így semmilyen bűnös csokoládét és édességet ne toljanak elém. :) Fogytam 25 kg-ot egészséges táplálkozás mellett, elkezdtem futni is, az önbizalmam pedig nőtt. Hihetetlen volt látni magamat egy szép ruhában, egyszerűen volt nőies alakom. Bár ehhez az életmódhoz hozzátartozik az is, hogy meg kell tanulni így élni. Egészségesen enni (nem falni.) és sportolni. Ha jobban belegondolunk, olyan ez mint a sztárélet. Sanyargatni magunkat, hogy tetszünk magunknak és másoknak.

mo'at 2010.04.16. 20:17:02

@Seele: Önsanyargatásnak tűnik ha nem eszel rendszeresen édességet és mozogsz? Akkor még mindig küzdesz. Mondj le a küzdelemről, s megérzed, hogy tisztaságérzettel jár a mértékletes evés és a rendszeres mozgás.

Ariadné2010 2010.05.18. 14:08:03

Nagyon a szívemből írtál! Nagyon ügyes a virtuális könyved! Mint kineziológus én is erre próbálom tanítani az embereket, főleg a nőket, hogy a kövérség és túlevés okait a lelkük mélyén keressék. Ilyenkor az akarat nem elég a fogyáshoz. A tested soha sem hazudik és ha odafigyelsz és megtanulod értelmezni a jelzéseit (a kövérséget, az étel, édesség iránti sóvárgást), ha feloldod a háttérben levő érzelmi blokkjaidat a kövérség is hasonló módon "feloldódik".
süti beállítások módosítása